Dag 13 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Paul

15 Juli 2015 | Canada, Vancouver

Dinsdag 14 juli
Even na 1 uur vertrokken uit Paradise Valley Campground richting Vancouver.
We zijn niet in Squamish geweeest wat achteraf wel jammer is, je kon daar zipglijden en andere outdoor sporten. We zijn wel even gestopt om op een steiger naar een mooi meer en dito omgeving te kijken.
Even later moest Axel tanken maar ipv een tankstation reden we zo een woonwijk in. De TomTom was van de rel. Paul reed met zijn buitenspiegel tegen een andere buitenspiegel aan. Geen schade.
vervolgens onze Tom maar gebruikt en naar een tankstation gereden. Daarna was het een heel klein stukje nog naar de camping Capilano RV Park, bijna midden in de stad.
Jongens te zwemmen en WhatsAppen, wij naar de supermarkt. Het was een groot winkelcentrum maar geen echte supermarkt. Eerst waren we bij een winkel waar alles biologisch en dus duur was. Daarna naar een Aziatische supermakrt wat andere 1e levensbehoeften gescoord. Alles bij mekaar ruim 2 uur bezig om wat kleine boodschappen te halen.
18:00 uur eten en tijdens het koken constant het rook/brandalarm af in de camper. Gv:--==”.;;’ Tsja, dat krijg je als je speklappen bakt. Batterijen eruit en onveilig door gaan bakken.
Om 19:00 uur gingen we met z’n allen maar zonder Nick naar het Stanley Park lopen over de Lions Gate bridge. Over de brug via een bospaadje naar beneden het pad op van het park. We hebben totempalen gezien in het park, mensen aan het fietsten, skeeleren, hardlopen. Axel, Linda en ik wilde het steile bospad niet nog een keer op en zijn in de schemer doorgelopen op zoek naar een trap om de brug op te kunnen die ongeveer 60 meter boven het water toornde. Trap niet gevonden en dus verplicht het kuitenbijtende bospaadje beklommen. Axel had voor de zekerheid zijn GPS op zijn telefoon aan zodat we niet verdwaalden. Paul, Jur, Mees en Koen waren al via het bospad gegaan en waren 20 minuten eerder bij de camper. 22:30 uur waren we uiteindelijk in de camper. Wat wijn, chipie en kijekn of we de ferry naar Vancouver Island konden reserveren. WiFi is niet vooruit te branden dus de poging gestaakt. Morgen maar kijken of we kunnen/willen resereveren. 0:30 uur gingen de luiken dicht.