Dag 22 Zaterdag 25 juli - Reisverslag uit Penticton, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu Dag 22 Zaterdag 25 juli - Reisverslag uit Penticton, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu

Dag 22 Zaterdag 25 juli

Door: Paul en Sandra

Blijf op de hoogte en volg Paul

26 Juli 2015 | Canada, Penticton

Vrijdag 24 juli
Het heeft vannacht flink geregend. Sandra kon niet slapen van het getik van de regen op de camper. In de ochtend om 08:30 uur gaan rijden. We zijn gestopt bij het monument van “Golden Spike” van de Canadian Railway. Een stukje voor Revelstoke. Vervolgens gestopt bij Ghost Town. Dit bleek een handmatig ingericht minidorpje met oude spullen a 12 dollar entree per persoon. Ouwe troep bekijken voor geld kunnen we overal, we zijn niet naar binnen gegaan.
Vervolgens geluncht en doorgereden richting Golden op zoek naar een camping. Gestopt bij het visitor centre en gevraagd naar campings en beschikbaarheid. Hier kregen we de deksel op de neus, dit weekend een muziekfestival, motorraces en paraglidingwedstrijden waardoor alles vol zat. We kregen als tip door om toch te kijken bij camping Whispering Spruce in Golden. Deze was gisteren vol maar wellicht vandaag plek. Aangekomen bij de receptie blijkt er plek inclusief electra. We staan bijna alleen op een veldje met 20 plekken. Plek zat dus!!
Paul rondje hardlopen, rest luieren in de zon. We schijnen een abonnement te hebben om onderweg regen te hebben en als we aankomen zon te hebben. helemaal top. Daarna in het naastgelegen motel gingen de mannen illegaal in het binnenzwembad zwemmen, glijden en in de sauna.
Het diner was kip kerrie met rijst.
in de avond 3 potten keezen. Sandra en Axel wonnen er 2. Tussenstand en mogelijke eindstand 8-4 voor het duo Linda en Paul.