Dag 11 - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Paul Molen - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Paul Molen - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Paul

15 Juli 2015 | Verenigde Staten, Clearwater

Zondag 12 juli
We reden om 08:15 uur weg van de camping. Meteen om de hoek het Wells Gray parc in. 10 km. Verder en 2 uur heen en weer lopen naar een waterval waar Jur, Mees en Koen in hebben gestaan. Nick had geen zin om mee te gaan en bleef achter in de camper. Het was een lekker stukje lopen, echte kuitenbijters en best wat calorieën verbrand.
Daarna 20 km. Gereden en 5 min. Lopen naar de Dowson Falls. We konden er vlakbij komen, helemaal fantastisch. Vervolgens 5 km. Verder 1 van de mooiste watervallen van het park, Nick mee.
Zijn motto, seen 1, U have seen them all, en op zijn leeftijd heeft hij een punt.
Daarna niet verder het park ingegaan maar terug naar Clearwater naar het Dutch Lake. Heerlijke temperatuur van het water, glashelder. Heerlijk gezwommen met z’;n allen een daarna in het local wegrestaurant aan de burgers en pizza.
om 19:30 weggereden richting 70-mileshouse.
Daar in de regen door een parkwacht naar een campground gebracht aan een prachtig meer rond 21:00 uur.
We stonde op de laatste 2 plekjes voor 18 dollar.
We kregen voor de 2e keer op rij op onze lazer met Keezen. Slapen en morgen om 08:30 uur rijden we naar Whistler.