Dag 14 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

17 Juli 2015 | Canada, Vancouver

De planning was vandaag om naar Vancouver stad te gaan. er wat wat geruzie tussen Paul en Nick waarna ik(Paul) besloot niet mee te gaan naar de stad. Sandra bleef ook "thuis". Samen met Sandra een wandeling door de zuidelijke kant van de stad gemaakt op zoek naar toiletblokjes om shit enzo af te breken voor Axel. Na eerst eerst verkeerd te zijn gelopen kwamen we na een km of 4 bij de Lodro shop waar ze deze shitafbrekers verkochten. Daarna Sears in gelopen(viel wat tegen) en wat andere winkel bekeken. Lekker bij de Camper gezeten en s'avonds met zijn 2-en in een Pizzeria heerlijk gegeten. De familie Jansen en Nick en Jur waren rond 19:30 uur weer terug. Hebben petjes gekocht en de zwervers in China town bekeken. was een leuke ervaring voor ze. De ferry hebben we niet gereserveerd op advies van de vriendelijke vrouw achter de receptie bij de camping. We gaan op de bonefooi heen en willen de ferry van 08:30 uur pakken. dat betekent 07:15 vertrekken en dus vroeg uit de veren. Ben benieuwd wat Vancouver eiland ons gaat brengen. we willen sowiezo een boattour doen om zeehonden, Orka's, Walvissen en beren bekijken. Morgen regelen en vroeg uit de veertjes.
Wederom een heerlijk zonnige dag gehad en de oorlog tussen de 2 mannen waait wel weer over.