Dag 10 - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Paul Molen - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Paul Molen - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Paul

15 Juli 2015 | Verenigde Staten, Clearwater

Zaterdag 12 juli
Yessss, heb zelf(Sandra) gereden met de camper. We reden om 08:125 uur weg vanuit Valemouth, eerst tanken en op weg naar Clearwater.
Bedacht ik, nu wil ik wel ff rijden, dus ruilen van plaats met Paul en gaaaaan met die banaaaan.
Gereden tot aan de cmaping waar we om 11:15 uur aankwamen. Bleek dat het zwembad goed schoongemaakt werd ivm een ongelukje van een kind de dag ervoor. Jammer want het was bloedheet.
Linda en ik aan de was, 4 wasmachines draaien en daarna 2 trommels drogen. Rest aan de lijn(mocht niet, kregen ook te horen dat er geen waslijnen toegestaan waren).
Om 14:00 uur ging het zwembad toch open dus de mannen zwemmen, Paul hardlopen en Linda en ik de was in de gaten houden en daarna opvouwen, wat lezen en water drinken.
S’avonds noedels, groenten en kip gegeten met zoetzure saus, althans een beetje want de fles was stukgevallen. We aten binnen ivm wat regen maar dat was binnen ½ uur weer over en direct een wat aangenamere temperatuur.
Nick, Jur en Mees gingen een milkshake halen, Paul en Axel te vliegvissen.
De mannen waren rond 21:00 uur weer thuis waarna we nog een potje gingen Keezen.
Axel en ik hebben goed op onze lazer gekregen en we staan u 3-1 achter.
Lekker slapen en morgen om 06:30 uur weer op.