Dag 2 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

05 Juli 2015 | Canada, Calgary

Vanmorgen vertrokken met de taxi vanuit het hotel naar de camperafhaalplek. Wna inchecken kregen we direct het benzineslurpende monster toegewezen. Na inspectie en globale uitleg(waarbij ze de instructies als een voorgeprogrammeerde robot oplas) gingen de koffers en tassen erin. Axel en Linda moesten nog even wachten totdat de camper gereed was. Op naar de grocerystore. Wat een joekel. Na 2 uur rondgezworven hebben waarbij natuurlijk nergens wat kunt vinden was de kar afgeladen, $350 dollar lichter. Daarna naar de aanpalende liquer store voor versnapperingen. Op weg naar de camping. Een enorme hoosbui trof ons voordat we op weg gingen. Op de snelweg(met om de kilometer stoplichten) gigaplassen met enorme watersplashes. Ik ad mijn TomTom bijna op de juiste camping ingesteld(die van 26 juli :-) ) en na ampel beraad toch maar Axel en Linda gaan volgen.
Ingecheched, inparkeren met dit 3meter brede, 4 meter hoge en ruim 8meter lange tank ging gemakkelijk.
Koffers en boodschappen een plekje geven en tijd voor een borrel.
De jongens zwemmen en kloten onder de douches.
Hotdogs en sla gemaakt. Nog een bakkie koffie bij Axel en Linda, de planning voor morgen doorgenomen en tijd voor tuk om 22:00 uur.
Ik zit nog niet echt in het ritme, het is nu half 6 in de ochtend en vandaag is het stampede dag. Clap your hands en stamp your feets.