dag 1 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

04 Juli 2015 | Canada, Calgary

vanmorgen om 04:15 uur stond de taxi met de familie Jansen erin te wachten. Dat was wel heeel vroeg.
Eerst naar Heathrow, 2 uur wachten en dan naar Calgary. rustige vlucht gehad en leuke films bekeken. De 1 sliep wat meer dan de ander onderweg.
Zachte landing en douane en koffers ging best snel.
Rond half 3 stonden we buiten.
2 aparte taxi's naar het Sandman City Centre hotel. dan dubben: tukken of doorgaan, toch maar doorgaan om zo snel mogelijk in het lokale ritme te komen. De kids gingen zwemmen in het hotelzwembadje, Nick moe en misselijk en ging op tuk.
Wij met z'n 4-en Calgary in. JipieJaJee deer. bijna iedereen is gekleed als redneck met comboyhoed en laarzen. De Stampede is begonnen met de optocht vandaag maar die hebben we niet gezien.
het is nu half acht lokale tijd en mijn luiken worden zwaar.
Morgen camper ophalen en boodschappen doen en richting camping.
trusten

• 05 Juli 2015 - 13:12

Mam And Dad:

Leuk
    Ga zo door en houdt ons op de hoogte en vergeet je pincode niet.
    Hier nog steeds prachtig weer.