Dag 5 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

11 Juli 2015 | Canada, Jasper Park Lodge

Vanmorgen half 9 vertrokken en vertrokken richting Jasper. Beren emoes en bergeiten langs de weg gezien. Een gletserwalk gedaan wat een beste kuitenbijter was. Prachtige plaatjes kunnen schieten.
Daarna richting een mooie waterval met een enorme stroomversnelling.
Voor de 2e avond nu op een provincial basic camping midden in het bos. De muggen beginnen wel te irriteren. Maar fikkie aan bbq en gezellig isnhet.
De camper doet het prima, slapen gaat prima.
Morgen richting Mount Robson om vrijdag te raften. Morgen canyon ewalk, boodschappen, knappe camping met electra en wifi en watbrelaxen. Daarna begint de reis richting Wels Grey Parc en daarna het schijnbare prachtige Vancouver Island.
De vriendelijkheid van de mensen hier, de enorme vergezichten en natuur geeft rust in de kop, heerlijk.
Zelfs een aantal dagen geen telefoon door geen bereik te hebben helpt je onthaasten. Niks moet, maak je druk om de boodschappen die je wilt hebben om de komende dagen te overleven. Brood, bbq vlees, chips, bier, wijn etc. Wat een rotleven hier