Dag 8 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Paul

11 Juli 2015 | Canada, Jasper Park Lodge

Na zowaar een keer uitslapen tot 8 uur, ontbijten en naar de rafting voor een ochtendje werken en nat worden.
Om 10 uur pak, jas, helm en schoenen aan en we gaan naar de boten. Axel, Nick, Paul, Jur en Sandra met nog drie andere in een boot.
Na drie uur zijn we uit en thuis, het was heel leuk maar vond het ook veel drijven met de stroom mee. Halverwege moesten we nog klunen met de boot omdat er een waterval was waar we niet af gingen, jammer had best gekund zeg ik met m’n eerste keer raften.
Na wat eten en douchen waarvoor we eerst naar boven moesten lopen ,best wel een klimmetje op weg naar Valemount zo’n 20 km verder. Dit is een camping bij een golfbaan niets bijzonders maar wel stroom en WiFi. Dus snel alle tandenborstels opladen alle laptops,tablet en telefoons en de rest van de elctronische zooi. De camping of rv plaats is wel vlakbij de weg maar hier zijn geen muggen wat een opluchting is want iedereen zit vol met muggenpikken.
Hier wat zitten borrellen , voetballen, lekker rennen en dollen en tuurlijk je WhatsApp berichten bekijken maar in Ned is het 12 uur in de nacht dus weinig reactie . Ook nog een camping geboekt in Vancouver want we willen niet weer voor een volle camping staan.
Omdat de tijd gisteren een uur terug is gegaan heb je wel het gevoel dat je een lange dag hebt.
In de avond zijn de mannen een balletje gaan slaan op de golfbaan. Linda en ik zitten lekker wat te tikken op de blogs .
Morgenvroeg weer weg , de planning is 8 uur rijden , zo’n 200 km rijden naar Clearwater waar we een camping met een zwembad en wasmachines hebben. FF lekker soppen dus.