Dag 7 - Reisverslag uit Mount Robson, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Mount Robson, Canada van Paul Molen - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

11 Juli 2015 | Canada, Mount Robson

Vandaag een prachtige wandeing emaakt bij de Maligne canon. Moie watervallen dwars door ongerepte natuur. Boven aagnekomen bij een teahouse waarde jongens aan de milkshake gingen en wij aan een lemonsoda of koffie.
Daarna naar de stad om boodschappen te doen voor de komende 2 dagen. we hebben een basic camping geboekt zonder electra, water en verstoten van wifi en mobiele dekking.
Vanaf de stad Japser zagen we vanuit de bergen dikke rookpluimen van bosbranden opstijgen. In het gebied heerst grotendeels een vuurverbod.
Richting Mount Robson voor de camping met maar liefst 25 plekken, aan de Frasier Rivier met een prachtig uitzicht op Mount Robson(4 km hoog).
De muggen beginnen wel te irriteren, op mijn rechterbeen tel ik 14 prikken nu.
Op de camping direct het raften voor morgen vastgelegd. Helaas kunnen Mees en Coen niet mee aangezien je >40 kg moet wegen. Linda heeft een slechte ervaring met raften en slaat over.
Ik heb lichte schade achter aan de camper. geen idee hoe, ik denk dat iemand bij het uitparkeren mij heeft geraakt. Heb geen eigen risico(afgekocht) dus het zal wel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 4107

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 28 Juli 2015

Camperreis Canada

Landen bezocht: